Pozycjonowanie stron Warszawa

Mając stronę lub sklep internetowy, podstawą powodzenia jest doprowadzenie do jak największego ruchu organicznego. Dzięki temu, taka witryna może się rozrastać – reklamodawcy dostarczają intratne oferty i więcej osób ogląda produkty na Twojej domenie. Pozostaje tutaj pytanie: jakim sposobem zadbać o utrzymanie takiego ruchu? Co ma wpływ na wysoką pozycję w wyszukiwarce Google? Teorii jest wiele, jednak nie jest to ani ilość odwiedzin, ani długość obecności na rynku, ani nawet przywiązanie ze strony odwiedzających. Za czołowe miejsca w wynikach odpowiada przede wszystkim ekspert od pozycjonowania i stosowane przez niego tajniki SEO.

Z jakiego względu jak najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwarki to kwestia znacząca?

Można pomyśleć, że lepiej byłoby zainwestować w klasyczną reklamę i przebić się do świadomości Polaków na tyle, by samodzielnie wpisywali adres naszej strony. Faktycznie to wygląda jednak tak, że kiedy czegoś potrzebujemy, zazwyczaj i tak wpisujemy zapytanie do wyszukiwarki, nawet mimo znajomości faktycznego adresu. Mało tego, zwykle i tak nie sprawdzamy niższych rezultatów niż pierwszych parę miejsc. Bez znaczenia, czy strona danego sklepu robi lepsze wrażenie, jest bardziej wygodna w użytkowaniu czy proponuje bardziej atrakcyjne ceny – jeśli nie ma jej w top 10 wyników, wielu użytkowników jej po prostu nie zauważy.

Co oddziałuje na pozycję w wyszukiwarce? Do zaistnienia na samym szczycie wyników wyszukiwania, należy przekształcić stronę zgodnie z algorytmami wyszukiwarki, co po angielsku nazywane jest mianem SEO (Search Engine Optimization). By to zrobić, niezbędna jest sprawdzona agencja SEO, która dzięki sprawdzonym narzędziom zadba o dokładne przygotowanie strony www do pozycjonowania. Jest to skomplikowany i stosunkowo czasochłonny proces, niemniej w rękach znającego się na swojej pracy pozycjonera, przynosi wymierne efekty w zakresie osiągnięcia czołówki na liście rezultatów wyszukiwania.

Skontaktuj się z nami już teraz!

Dokładne przygotowania do procesu pozycjonowania, to dopiero początek sukcesu.

Żeby przygotować stronę internetową do działań pozycjonera, agencja zajmująca się SEO, wykonuje w pierwszej kolejności dokładny audyt serwisu, aby ustalić jego stan wyjściowy. Obejmuje to sprawdzenie takich aspektów jak zamieszczone treści, podkategorie, grafiki, czy długość wczytywania, ale też mogące wystąpić braki w skrypcie strony lub poprawność opisów wyświetlanych w wynikach wyszukiwarki. Po takim audycie można zaproponować zmiany do wdrożenia, które zmaksymalizują efekty działań specjalisty od SEO. W niektórych przypadkach mogą to być dosyć poważne zmiany, jak na przykład nowy podział kategorii produktów w sklepie internetowym. Jest to tylko jeden z powodów, dlaczego warto myśleć o pozycjonowaniu już na etapie projektowania strony, aby później się takimi kwestiami nie przejmować.

W następnej kolejności wybieramy najważniejsze słowa kluczowe, po wpisaniu których witryna internetowa klienta miałaby się pokazywać w wyszukiwarce. Oczywiście, im jest ich więcej, tym większa szansa, że nasza witryna znajdzie się na liście odpowiedzi na zapytanie Internauty, jednak głównie należy się skupić na tych najchętniej wyszukiwanych frazach. W ramach przykładu, dla lekarza weterynarii byłoby trzeba dobrać frazy takie jak „weterynarz”, „przychodnia weterynaryjna” oraz „szpital dla zwierząt”. Sytuacja wygląda inaczej, kiedy właściciel strony chce się skupić tylko na jednym mieście lub obszarze działania. Wtedy mówimy o pozycjonowaniu o skali lokalnej, stąd, korzystając z naszej pracy SEO jako przykładu, zamiast standardowych fraz „pozycjonowanie” czy „agencja SEO”, działalibyśmy raczej na frazach „pozycjonowanie Warszawa”, „agencja SEO Warszawa”, a także „pozycjonowanie stron Warszawa”. Jest to znakomity sposób na zmniejszanie konkurencji i trafienia do określonych odbiorców (w końcu na lokalnym rynku będzie znacznie mniej firm niż w całej Polsce).

Jak wyglądają filary pozycjonowania SEO?

Posiadając wybrane frazy i gotowy audyt, pozycjoner zaczyna zlecać odpowiednie treści, jakie pomogą stronie wejść na wyższe pozycje, czyli top 10 wyszukiwań. Artykuły tego typu muszą spełniać odpowiednie wytyczne, by dostosować się do algorytmów wyszukiwarki Google. Jednocześnie powinny być także treściwe i przyciągnąć uwagę czytelnika, przecież pojawią się na stronie pozycjonowanej firmy/osoby i będą stanowiły niejako jej wizytówkę. Z racji tego tak ważne jest korzystanie z usług zaufanych copywriterów, którzy będą w stanie zaopiekować się treściami publikowanymi na witrynie klienta. Nasza agencja zatrudnia swoich własnych pisarzy, tak więc nie mamy potrzeby zlecać tworzenia treści zewnętrznym firmom, jednocześnie mając stuprocentową pewność, że klient otrzyma merytoryczne oraz wartościowe treści.

Sama publikacja napisanych w ten sposób artykułów nie wystarczy, to tylko jeden z dwóch filarów pozycjonowania SEO. Pozostałą część stanowi linkowanie (z angielskiego „link building”), czyli różnorodne działania powiązane z optymalizowaniem poprzez linki odsyłające do strony klienta. Takie linkowanie to złożona kwestia i wymaga uważnego pozyskiwania adresów, ponieważ te niewłaściwe adresy URL mogą niepotrzebnie zaszkodzić. Wyróżniamy linki wewnętrzne, które działają w obrębie samego serwisu i odsyłają na podstrony, a także linki zewnętrzne, tj. inne źródła niż pozycjonowana strona, takie jak blogi, artykuły sponsorowane na stronach informacyjnych, katalogi stron czy tego typu miejsca. Jeśli linkowanie wykonane jest odpowiednio, strona klienta zyskuje od nich „siłę”, dzięki której wchodzi na jeszcze wyższe pozycje. Takie przedsięwzięcie ma jednak swoją cenę i dopiero po ustaleniu budżetu klienta da się zaplanować takie środki.

pozycjonowaniu Warszawa

Czy istnieją alternatywne metody dla klasycznej optymalizacji SEO?

Tworzenie artykułów i linkowanie, w rękach doświadczonego pozycjonera przynosi wielkie korzyści, lecz jest to niestety długotrwały proces, zajmujący nawet do paru miesięcy. Są też czynniki opóźniające zdobycie zamierzonych wyników – Google może znienacka zmienić własne algorytmy i wtedy pozycjoner zmuszony jest poszukać odmiennych sposobów. Nasza agencja bardzo sprawnie dostosowuje się do ewentualnych aktualizacji, lecz wielu pozycjonerów może mieć problem z odnalezieniem się w zupełnie nowej sytuacji. Dlatego rozumiemy, że istnieją bardziej niecierpliwi klienci, którzy nie chcą dłużej czekać na pierwsze efekty i chcieliby momentalnie znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki. Czy są dostępne jakiekolwiek alternatywy? Naturalnie, że tak, jednak nie są tak interesujące, jak mogłoby się początkowo wydawać.

Najbardziej oczywistym, ale też nieco drogim rozwiązaniem, jest zrobienie użytku z kampanii Google Adwords, na co składa się wykupienie sobie swego rodzaju powierzchni reklamowej w samej wyszukiwarce Google. Osoba pozycjonowana dobiera słowa kluczowe, na które strona ma być widoczna. Dzięki temu witryna momentalnie pokazuje się na samym początku, tuż nad „zwykłymi” wynikami. Choć można przyznać, że brzmi to znakomicie, takie wyjście ma swoje problemy. W pierwszej kolejności trzeba zwrócić uwagę na to, że obok strony pojawia się oznaczenie REKLAMA, a wielu użytkowników Internetu raczej nie ma zaufania do treści sponsorowanych. Do tego odprowadzana jest nieduża opłata za każde kliknięcie w link z tej reklamy. Nieprzyjemne jest też to, że po zakończeniu kampanii Adwords, strona klienta w chwilę spada z pierwszej strony, podczas gdy zerwanie współpracy z agencją pozycjonującą przekłada się na stopniowe znikanie z topowych miejsc.

Kolejną metodą może być wykorzystanie potęgi docierania do targetu, jaką dają media społecznościowe. Szkopuł w tym, że social media to dosyć niepewne miejsce do zdobywania ruchu, a najskuteczniejsze efekty mają tzw. viralowe posty – coś, czego nie można dokładnie zaplanować. W przypadku popularnej tematyki danej strony, jest jednak szansa sukcesu przy używaniu wewnątrzfacebookowego promowania postów. W takim wypadku sytuację odpowiednio oceni ekspert i może doradzić w kwestii pomocniczego pozycjonowania w tej formie.

Uwaga na nieposiadające doświadczenia agencje oferujące pozycjonowanie!

Wskazaliśmy wyżej, że odpowiednio wypozycjonowana strona, to podstawa sukcesu w Internecie, tak więc pochopną decyzją byłoby zawieranie współpracy z losową firmą pozycjonującą. Na rynku jest ich wiele, lecz tylko nieliczne mogą pochwalić się prawdziwymi wynikami. Należy uważać na nieprofesjonalne firmy, które mogą potraktować stronę klienta jak pole do eksperymentów, testując na niej niesprawdzone sposoby. Takie działania mogą w najgorszym wypadku zaszkodzić stronie, czyniąc ją później nie do odratowania. Skutkiem będzie niestety zmiana domeny na inną – a tego żaden właściciel strony by nie chciał. Nasza firma korzysta z własnoręcznie przetestowanych działań, przy czym wszystkie próby wykonujemy na własnych serwisach testowych. Z tego powodu możemy zaoferować wyłącznie sprawdzone sposoby pozycjonowania.

Istnieją i tacy pozycjonerzy, którzy korzystają z nieprzewidywalności procesu SEO i zawierają umowy na dwanaście lub dwadzieścia cztery miesiące. W tym okresie, niezbyt chętnie dzielą się raportami, brak wzrostów najczęściej próbując wyjaśnić kapryśnymi algorytmami Google’a. Związany umową klient marnuje tylko czas, podczas gdy za minimum wysiłku taka oszukująca firma nieustannie pobiera comiesięczne opłaty, demonstrując właściwie żadne lub nikłe efekty. Dodatkowo, kiedy klient poszukuje później dobrej agencji, by rozpoczęła rzeczywiste pozycjonowanie i zniwelowała ewentualne szkody, musi liczyć się z tym, że należy posprzątać pozostawiony przez poprzednika bałagan, co nie zawsze jest takie łatwe.

pozycjonowaniem Warszawa

Zaufaj skutecznemu podejściu, zaufaj naszej firmie

Wysokie miejsca w rezultatach wyszukiwania, to niezwykle ważna kwestia dla każdego klienta, a lekceważąc optymalizację SEO, bezsensownie limitujemy zasięgi strony. Nasza agencja dobiera stawki indywidualnie, stąd nawet nieduże firmy działające na rynkach lokalnych decydujące się na marketing za pomocą Internetu, powinny zdecydowanie zastanowić się nad inwestycją w SEO. Zapewniamy, że dochody rodzące się z wysokich pozycji mogą być nieporównywalnie większe , niż środki inwestowane w firmę SEO oraz wszelkie kampanie marketingowe. Stawiamy na indywidualne podejście do wszystkich naszych klientów, a także stały rozwój oraz zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętności. Nie jest również bez znaczenia to, że staramy się mieć stały kontakt z klientem, donosząc o postępach i wspomagając pod kątem SEO planowane zmiany w serwisie. Jeśli na ten przykład klient zdecyduje się dodać nową kategorię towarów w swoim sklepie, lub też utworzyć nową filię w innym mieście – takimi sytuacjami zajmiemy się już na samym początku naszej współpracy. Dzięki temu będziemy mogli możliwie jak najlepiej pomóc przy dalszym rozwoju strony pod kątem wchodzenia na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania.

Trudno przecenić zalety, jakie niesie za sobą optymalizacja SEO stron. Nasza firma posiada nie tylko umiejętnych pozycjonerów, ale także copywriterów wyróżniają się łatwością posługiwania się zarówno językiem ojczystym, jak i również językami obcymi, którzy bez większego problemu stworzą merytoryczne treści ściśle związane z tematyką sklepu klienta. Mamy pewność, że takie połączenie nie tylko jest przepisem na to, by dostać się do top 10, a także przełoży się to na wzbogacenie strony ciekawymi artykułami. Pozwala to nam mieć pewność, co do najlepszej jakości przeprowadzanych działań, czego dowodem są nasi zadowoleni klienci.

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa